Promocje
dōTERRA Lawenda  | Olejek Lawendowy
dōTERRA Lawenda | Olejek Lawendowy

149,00 zł

Cena regularna: 169,00 zł

szt.
dōTERRA Deep Blue
dōTERRA Deep Blue

229,00 zł

Cena regularna: 259,00 zł

szt.
dōTERRA Hygge
dōTERRA Hygge

135,00 zł

Cena regularna: 189,00 zł

szt.
Dyfuzor Volo + Green Mandarin
Dyfuzor Volo + Green Mandarin

649,00 zł

Cena regularna: 699,00 zł

szt.
Dyfuzor Dawn + Air-X
Dyfuzor Dawn + Air-X

599,00 zł

Cena regularna: 669,00 zł

szt.
Dyfuzor Volo Marble + Green Mandarin
Dyfuzor Volo Marble + Green Mandarin

649,00 zł

Cena regularna: 699,00 zł

szt.
dōTERRA Glow Diffuser + Hygge
dōTERRA Glow Diffuser + Hygge

539,00 zł

Cena regularna: 649,00 zł

szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

Gwarancja i obsługa posprzedażowa

Wszystkie artykuły dostępne w naszej ofercie objęte są gwarancją udzieloną przez producenta. Jeżeli zauważysz wadę w produkcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami. Ważne jest, abyś zachował dowód zakupu (fakturę) oraz oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego, ponieważ faktura stanowi podstawę dla zgłoszeń reklamacyjnych.

Jesteśmy świadomi, że oczekujesz pełnej satysfakcji z zakupów w naszym sklepie. Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z ewentualnymi wadami fabrycznymi. Zapewniamy, że każda reklamacja jest dla nas istotna i traktowana z najwyższym szacunkiem.

Reklamacje

Aby proces reklamacji przebiegł sprawnie, prosimy o podjęcie kilku kroków. W pierwszej kolejności zalecamy kontakt mailowy z nami jak najszybciej po zauważeniu wady. Pomocą służymy w weryfikacji i zgłoszeniu reklamacji, udzielając wszelkich niezbędnych informacji oraz wyjaśnień. W przypadku widocznej wady, zalecamy dołączenie do zgłoszenia zdjęć produktu, na których wada jest widoczna, oraz jak najdokładniejszy opis problemu. To umożliwi nam szybszą ocenę sytuacji i podjęcie odpowiednich działań.

Przed przyjęciem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku widocznych uszkodzeń zewnętrznych opakowania, sugerujemy odmówienie przyjęcia przesyłki i skontaktowanie się z nami drogą mailową lub telefoniczną pod numerem telefonu: 511586555.

Po uregulowaniu opłaty pobrania i odbiorze paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia niezgodności sporządza się protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się posiadać wadę, prosimy o poinformowanie nas mailowo i postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegóły reklamacji. Adres dostępny jest w zakładce "Kontakt" lub możesz nadawać paczkę do paczkomatu o symbolu WAW155M przy ul. Międzynarodowa 64, Warszawa.

Natychmiast, lecz nie później niż w ciągu 7 dni od otrzymania paczki zwrotnej, poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, w ciągu 7 dni roboczych od decyzji zrekompensujemy poniesione koszty poprzez naprawę reklamowanego produktu, wysłanie nowego egzemplarza lub zwrot środków.

W przypadku odrzucenia reklamacji przekażemy szczegółowe uzasadnienie decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odesłane zostaną reklamowane produkty na nasz koszt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków będzie dokonany na kartę.

Koszt wysyłki reklamowanej przesyłki ponosi strona zgłaszająca reklamację.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@olejki-naturalne.pl. Chętnie udzielimy wskazówek, jak skutecznie i bezproblemowo zgłosić reklamację.

Zwroty produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo do zwrotu bez podawania przyczyn, zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów dotyczących umów zawieranych na odległość. Obejmuje to jedynie sprzedaż konsumencką, czyli dokonywaną przez osobę fizyczną niezwiązaną z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Produkt podlegający zwrotowi nie może wykazywać śladów użytkowania, każdy element musi być kompletny, a towar powinien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym, nadającym się do dalszej odsprzedaży. W przypadku niespełnienia tego warunku, środki za zakup produktu mogą nie zostać zwrócone.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu produktu:

Poinformuj nas mailowo o zamiarze zwrotu, a następnie wydrukuj i wypełnij Formularz Odstąpienia od Umowy, dołączając go do zwracanego produktu.

Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu razem z całą zawartością. Przesyłkę wyślij na adres dostępny w zakładce "Kontakt" lub nadaj do paczkomatu o symbolu WAW155M przy ul. Międzynarodowa 64 w Warszawie.

Dołącz do paczki pisemne oświadczenie zawierające chęć zwrotu produktu oraz numer rachunku bankowego, na który zostaną przekazane środki.

W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki sprawdzimy stan zwracanego produktu (brak śladów użytkowania, brak uszkodzeń czy zniszczeń, oryginalne opakowanie z całą zawartością itp.).

Jeżeli nie ma przeciwwskazań, prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu na Twój adres e-mail.

W przypadku odrzucenia zwrotu (z powodu uszkodzenia produktu lub oznak użytkowania), poinformujemy o nieprzyjęciu zwrotu mailowo i w ciągu 7 dni roboczych odeślemy na Twój koszt reklamowany produkt.






 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl